contact huisarts-telefonie

Slimme telefonie voor huisartsen

Veel patienten bellen nog altijd naar de huisartsenpraktijk als zij een afspraak willen maken, een herhaalrecept willen bestellen, advies willen inwinnen of in geval van spoed. Kortom een essentieel contactkanaal voor het leveren van uw zorgdiensten.

De afgelopen jaren heeft de technologie voor spraakdiensten zich sterk ontwikkeld en zijn de voordelen vanuit bedrijfseconomisch perspectief inmiddels goed bereikbaar voor kleine organisaties. Waar u vroeger zelf investeerde in een fysieke telefooncentrale die geplaatst is bij u in de praktijk en waarvoor u zelf het beheer regelde bij u op locatie, is dat tegenwoordig met een cloud-telefooncentrale niet meer nodig. U beschikt over meer functionaliteiten die u of uw assistent tijd besparen, de serviceverlening naar uw patienten wordt vergroot en u bent veel flexibeler om in te spelen op onverwachte situaties.

Daarnaast is ODATO in staat om veel betere rapportages te leveren die u bedrijfsmatig inzicht geven in de mate van efficientie en effectiviteit van afhandeling van binnenkomende telefoontjes en kan ODATO u helpen om de uitkomst van een telefoongesprek te registreren en daarop te rapporteren. Met cijfermatig inzicht kan dan gericht worden gestuurd op een verbeterde benutting van de beschikbare schaarse capaciteit binnen uw praktijk.

Wilt u meer weten hoe wij dat doen aan de hand van concrete voorbeelden gericht op uw situatie. Vul dan het formulier in en wij nemen dan contact met u op.

Contactformulier huisarts-telefonie

Contact Info

Adres

ODATO

Crispijn 3

3255 NB Oude-Tonge

E-mail ons

contact@odato.nl

Bel ons

010 - 850 90 12