Telefonie voor huisartsen is nog altijd belangrijk
Ondanks de beschikbaarheid van huisarts-websites is spraaktelefonie nog altijd voor veel patienten een belangrijk en veelgebruikt contactkanaal.
Cloud-Telefooncentrale
Een telefooncentrale in de cloud biedt meer functionaliteiten om inkomende gesprekken van patienten slim te routeren en levert tijdwinst op voor de assistent en betere service voor de patient.
Internetverbindingen voor (VOIP)telefonie
Spraaktelefonie (VOIP) loopt over de internetverbinding. Een veilige en stabiele internetverbinding leveren wij ook als onestop-shop leverancier. Evenzo E-zorgverbindingen of vast-mobiel.
HIS koppelingen & Services
Indien gewenst en beschikbaar kan er een koppeling worden gemaakt met het HIS. Op basis van patientherkenning kan het patientdossier direct getoond worden aan de assistent en wordt er tijd bespaard.
Analyse & Rapportage Tools
Inzicht in de cijfers van inkomende gesprekken en het afloggen van gesprekken (uitkomst gesprek) is nuttig voor het realiseren van verbeteringen en tijdwinst. Bijvoorbeeld onnodig tijdbeslag bij herhaalrecepten op de capaciteit van de assistent.
Waarom kiezen voor ODATO?
Ieder teamlid van ODATO heeft een bewezen trackrecord in telecom van meer dan 25 jaar en ervaring met levering van telecomdiensten en projecten in de zorg.
Ieder teamlid ruim 25 jaar ervaring telecom
Ervaring met zorgprojecten als videoconsultatie
Kennis-netwerkrelaties met HIS en PGO Medmij
3 Koopredenen Telefonie ODATO
Er zijn tal van leveranciers in de markt. ODATO onderscheidt zich met software die direct meerwaarde biedt in de uitvoering van de zorgprocessen op het contact met patienten.
Tijdbesparing met HIS-koppeling
Reductie druk vanuit herhaalreceptenlijn
Meeliften en profiteren data-innovaties