Onze diensten

Telefonie voor huisartsen is nog altijd belangrijk

Ondanks de beschikbaarheid van huisarts-websites is spraaktelefonie nog altijd voor veel patienten een belangrijk en veelgebruikt contactkanaal.

telefooniste1
Cloud-Telefooncentrale

Een telefooncentrale in de cloud biedt meer functionaliteiten om inkomende gesprekken van patienten slim te routeren en levert tijdwinst op voor de assistent en betere service voor de patient.  

monteur1
Internetverbindingen voor (VOIP)telefonie

Spraaktelefonie (VOIP) loopt over de internetverbinding. Een veilige en stabiele internetverbinding leveren wij ook als onestop-shop leverancier. Evenzo E-zorgverbindingen of vast-mobiel.  

hisengineering1
HIS koppelingen & Services

Indien gewenst en beschikbaar kan er een koppeling worden gemaakt met het HIS. Op basis van patientherkenning kan het patientdossier direct getoond worden aan de assistent en wordt er tijd bespaard. 

datareports1
Analyse & Rapportage Tools

Inzicht in de cijfers van inkomende gesprekken en het afloggen van gesprekken (uitkomst gesprek) is nuttig voor het realiseren van verbeteringen en tijdwinst. Bijvoorbeeld onnodig tijdbeslag bij herhaalrecepten op de capaciteit van de assistent. 

Waarom kiezen voor ODATO?

Ieder teamlid van ODATO heeft een bewezen trackrecord in telecom van meer dan 25 jaar en ervaring met levering van telecomdiensten en projecten in de zorg. 

  • Ieder teamlid ruim 25 jaar ervaring telecom

  • Ervaring met zorgprojecten als videoconsultatie

  • Kennis-netwerkrelaties met HIS en PGO Medmij

3 Koopredenen Telefonie ODATO

Er zijn tal van leveranciers in de markt. ODATO onderscheidt zich met software die direct meerwaarde biedt in de uitvoering van de zorgprocessen op het contact met patienten. 

  • Tijdbesparing met HIS-koppeling

  • Reductie druk vanuit herhaalreceptenlijn

  • Meeliften en profiteren data-innovaties